1. |
Práce s kovem aneb Učíme badatelsky (obplétání kamene drátkem) |
2. |
Práce s kovem aneb Učíme badatelsky (výroba šperku) |
3. |
Učíme badatelsky – Deskové hry |
4. |
BOV ve výuce modelu želví grafiky ve Visual Basic .NET |
5. |
BOV ve výuce operačních systémů |
6. |
Učíme badatelsky – Recykloumění |
7. |
Objevujeme krásu dřeva aneb Základy řezbářství v předmětu Praktické činnosti na stupni ZŠ |
8. |
Školní včelařský kroužek aneb Mezipředmětové propojení přírodopisu a technické výchovy |
9. |
Workshop: Lego v badatelsky orientované výuce |
10. |
Učíme badatelsky – Výroba čokolády |
11. |
iPad jako výukový nástroj badatelsky orientované výuky |
12. |
Workshop: Komunikace s žáky se sluchovým a zrakovým postižením |
13. |
Učíme badatelsky – Výlet do Afriky |
14. |
Workshop: Konstrukční stavebnice Lego Mindstorms v badatelsky orientované výuce /školní soutěže orientované na robotiku/ |
15. |
Okrajové ovocné dřeviny v praxi |
16. |
Genetický workshop pro učitele |
17. |
Workshop: IT v komunikaci s žáky se senzorickým postižením |
18. |
Workshop: Konstrukční stavebnice Lego Mindstorms v badatelsky orientované výuce /FLL/ |
19. |
Badatelsky orientované vyučování pro učitele |
20. |
Tvorba YouTube a Vimeo kanálu pro uveřejňování multimediálních video výstupů z výuky a studentských prací zaměřených na výuku práce se statickou a dynamickou grafikou na iPadu |
21. |
Učíme badatelsky – Podvozek a brzdová soustava |
22. |
Učíme badatelsky – Motor a mazací soustava |
23. |
Akvaristika ve školním i volnočasovém vzdělávání |
24. |
LETNÍ ŠKOLA „Praktické činnosti a technika“ |
25. |
LETNÍ ŠKOLA „Specifika komunikace s žáky se senzorickým postižením“ |
26. |
Úspora energie jako téma badatelsky orientované výuky |
27. |
Bylinková zahrádka jako téma badatelsky orientované výuky |
28. |
Autorské právo v každodenní praxi učitele |
29. |
Bádání po předcích a tvorba rodinného rodokmenu prostřednictvím ICT |
30. |
Tvořivé dílny – práce s pedigem na ZŠ |
31. |
Umělecké kovářství v badatelsky orientované výuce |
32. |
Workshop: Hrátky s nepájivým kontaktním polem /badatelské pojetí výuky elektroniky na ZŠ/ |
33. |
Workshop: Jednoduché experimenty s elektronikou /jednoduchý demonstrační set pro elektroniku/ |
34. |
Učíme badatelsky – Ruční výroba přírodního mýdla |